czwartek, 7 sierpnia 2014

Powrót?

HELLO!!!


Heeej wszystkim :)) Eeee tak wszystkim. Czy ktoś tu w ogóle pozostał? Sama nie wiem :( Przez to, że mnie tu długi czas nie było. Hoho! Prawie rok, to obawiam się, że nikt tu już nie zajrzy. Ale warto czasem mieć nadzieję! Bo Asiek powraca ^^ Odbudowałam siły i jakoś wena przyszła tak o. Siedziałam i przeglądałam zdjęcia Barbary (naszej 'serialowej' Rosalie) i tak nagle oświecenie: mój blog! Napiszmy coś tam! I od razu weszłam i dostałam nominację LBA, może dawno bo w maju, ale w następnym poście odpowiem na pytania i nominuję inne blogi :) No i zacznę się brać za rozdzialik!!! Może, mnie aż tak nie znienawidziliście.
Pozdro mordki :3

P.S. Ja już trochę wyrosłam, wydoroślałam i to będzie poważniejsze opowiadanie. Trochę się pozmienia, namiesza, no wiecie o co kaman :P

Asiek <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz